Paljon on vettä virrannut Vantaa- joessa tai Vuoksessa
sen jälkeen kun Team Vuokrakontti on osallistunut molempien kuljettajien voimin
kotimaisen ratamoottoripyöräilyn SM- osakilpailuun.
Nythän sen aika taas koitti kun kauden 2026
avausviikonloppu ajettiin Kymiringillä 13.-14. kesäkuuta.
Perjantain treenipäivä ei luvannut oikein kummallekaan
kuljettajalle maapallon halkaisevaa suoritusta mutta mukana oltiin.
Lauantain aika- ajo päästiin hurauttamaan kuivalla
kelillä mutta iltapäivän kisat ajettiin melko runsaassa vesikelissä.
Lasse Superbiken yhdeksäs, Mikko Supersportin kuudes.
Sunnuntai olikin sitten olosuhteiden puolesta hyvä.
Aurinko paistoi ja lämpöäkin oli kohtuullisesti.
Ilahduttavan runsaslukuisesta kuljettajajoukosta löytyi
molemmille kisakaverit sunnuntain starteissa.
Lasse Superbiken kolmastoista, Mikko jälleen Supersportin
kuudes.
Seuraava kilvanajosuorite on 60. Imatranajo heinäkuun
ensimmäisenä viikonloppuna.
Nähdään siellä!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti